Hotel & restauration

Intern sikkerhedsoptimering

Forebyggelse af intern svind og tyveri


I hotel- og restaurantbranchen er det vigtigt at implementere processer for håndteringen af kontanter og andre værdier. Da svind i kassebeholdningen eller tyveri afføder mistanke blandt kollegaerne, er det i virksomhedens interesse at lave forebyggede arbejde. 

Intern svind er  et alvorligt problem, og det er vigtigt for den enkelte virksomhed at lave forebyggende arbejde, så disse episoder forhindres. Forkert håndtering kan medføre både økonomiske og sociale konsekvenser på arbejdspladsen.

Intern tyveri kan forebygges via kommunikation og med hjælp fra løsninger, som sikre håndtering af virksomhedens og dens kunders værdier og adgang til samme.

Vi skræddersyr gerne en løsning til din virksomhed, som er designet til at løse dine udfordringer og tilpasset dine behov.

Miladan tilbyder løsninger til værdihåndtering


En populær løsning til værdihåndtering er vores MilaSafe sikkerhedsposer, der sikre en effektiv forsegling af posens indhold. 

Sikkerhedsposerne er en håndteringsvenlig løsning til sikker opbevaring af kontanter og andre værdier. 

Poserne er forsynet med manipulationssikre anordninger, der giver en tydelig indikation på enhver forsøg på uautoriseret åbning.

En anden af vores løsninger som finder anvendelse på hoteller, er vores Track-NR sikkerehedsetiket. Denne specielle etiket er velegnet til at plombere nøddøre og -vinduer, til førstehjælpskasser og lignende.

Når rengøringspersonalet forlader et hotelværelse efter klargøring, så kan man med fordel påsætte en sikkerhedsetiket på eksempelvis barskabet, værelsesdøren osv. Dette gøres for at fortælle gæsten, og andet hotelpersonale, at barskabet er rent og fyldt op, at værelset er klargjort og klar til en ny gæst. 

Så snart etiketten løftes fra påsætningsoverfladen, så giver etiketten tydeligt udslag. Personalet ved nu, at barskabet skal gøres rent og fyldes op igen, og at værelset er i brug eller skal rengøres til en ny gæst. 

 

Relaterede produkter